Home Prima Pagina 10 alimente ce iti elibereaza arterele în mod natural și te protejează împotriva atacului de cord

10 alimente ce iti elibereaza arterele în mod natural și te protejează împotriva atacului de cord

     În timp ce există sucuri răcoritoare și multe alte băuturi ce au ca efect detoxifierea organismului, ce vă ajuta să eliminați toxinele din organism, natura pentru a face lucrurile să meargă fără probleme, ne-a oferit, alimente ce au aceleași caracteristici. Aceste 10 alimente vă pot ajuta să vă deblocati arterele și să vă protejați inima!

1. Avocado

În loc de Maioneza pe burger, sandviș, puneti avocado . Studiile au arătat căci consumul zilnic de avocado are ca rezultat o creștere a colesterolului din sânge (LDL mai scăzut și HDL mai mare). HDL colesterol este colesterolul care ajută la menținerea arterelor curate ajutand la dizolvarea depunerilor.

2. Sparanghelul

Sparanghelul este un aliment natural ce ajuta deasemenea la curatarea arterelor. Aceasta poate ajuta la scăderea tensiunii arteriale și prevenirea formării cheagurilor de sânge lucruri ce pot provoca boli cardiovasculare. Acesta leguma este plina de fibre și minerale, si are o listă lungă de vitamine, inclusiv K, B1, B2, C și E.

3. Rodia

Acest fruct distractiv conține substanțe fitochimice care acționează ca antioxidanți pentru a proteja mucoasa arterelor împotriva deprecierii. Sucul de rodie stimulează producția de oxid de azot din organism, care vă ajută să vă mențineți sângele și arterele deschise!

4. Broccoli

Indiferent dacă vă place sau il urați, broccoli este bogat în vitamina K , care ajută la menținerea calciului ajutand din plin arterele. Este, de asemenea, plin de fibre, ce pot ajuta la scăderea tensiunii arteriale și a nivelului de colesterol.

5. Turmeric

Acest condiment este un puternic antiinflamator . Funcționează pentrua reduce inflamațiile, ce sunt o cauză majoră a arteriosclerozei , a întăriri arterelor. Adăugarea turmenicului în dieta dumneavoastra poate reduce daunele peretilor arteriali, scăzând șansele de formare a cheagurilor de sânge.

6.Curmalul japonez sau Kaki

Fructele de curmal japonez conțin calciu, potasiu, fosfor, beta-caroten și vitaminele A, B1, C și E.

Fructele curmal japonez sunt o bună sursă de beta-caroten și vitamina C. Datorită conținutului bogat în fibre sunt un excelent laxativ.

Curmalul japonez implică şi o anumită varietate ce conţine cantităţi mari de tanin, sau acid tanic – un compus astringent ce dispare odată ce fructul este copt, lucru care face fructele necoapte să fie foarte acre. Carnea fructului conţine 8 seminţe. Din cauza agenţilor astringenţi, acest tip de fruct este folosit în special în tăbăcire. Varietăţile de curmal japonez care nu au seminţe sunt crescute pentru consum alimentar.

Fructele de curmal japonez denumite și fructe kaki sau mere de aur au o culoare portocalie și seamănă cu roșiile. Gustul lor este asemănător cu caisele și prunele. Ele au pielița netedă și lucioasă și pulpa dulce cu gust ușor acid. Cel mai bine se utilizează în sosuri în special în cele dulci acrișoare, precum și în jeleuri, dulcețuri sau conserve. Fructul poate fi tăiat în bucăți și servit cu brânzeturi sau salate. Sunt excelente ca fructe confiate având un gust asemănător curmalelor.

Fuctele lui sunt încărcate cu antioxidanți și polifenoli, care lucrează pentru scăderea LDL și a trigliceridelor. Ele sunt, de asemenea, o sursă excelentă de fibre , care ajută la reglarea tensiunii arteriale și vă mențin arterele clare.

7. Spirulina

Ar putea suna cam ciudat, dar această alga albastră-verde ajută la reglarea nivelurilor de lipide din sânge. Este, de asemenea, o sursă de proteine ​​care conține toți aminoacizii esențiali necesari organismului pentru a menține o stare de sănătate optimă. Acesta vă poate ajuta să vă relaxați pereții arterelor și să stabilizați tensiunea arterială echilibrând în același timp nivelul de grăsimi din sânge.

8. Scorțișoară

Acest condiment delicios poate ajuta la reducerea nivelului colesterolului în timp ce  elimină placa și de asemenea împiedică acumularea ei ulterioară. Scorțișoară este plină de antioxidanți care îmbunătățesc sănătatea cardiovasculară prin protejarea sângelui de oxidare. Presarati în cafea, pe toast sau pe aproape orice alta mâncare, pentru a-l condimenta puțin și pentru a culegela maxim beneficiile!

9. Cranberries (merisoare sau afine)

Cranberries este un alt aliment  bogat în antioxidanți care pot reduce LDL și pot crește nivelurile de colesterol HDL. De fapt, consumul regulat de suc pur de afine poate ajuta la reducerea riscului total de boli de inima cu pana la 40%!

10. Ceaiul verde

Ceaiul verde conține niveluri ridicate de catechine , care împiedică absorbția colesterolului în timpul digestiei. Bea o ceașcă sau două în fiecare zi si te poate ajuta la îmbunătățirea nivelului de lipide din sânge și la reducerea blocajului arterial. Ceaiul verde vă oferă, de asemenea, un stimulent natural, care poate ajuta la scăderea în greutate și la sănătatea cardiovasculară.

 

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.