RAW

RAW vegan înseamnă crud. Adică tot ceea ce consumăm este crud sau gătit până la temperatura de 42 de grade Celsius. În momentul în care gătim mâncarea la o temperatură mai mare de 42 de grade Celsius, hrana îşi pierde vitaminele, nutrienţii şi enzimele.

Beneficiile sunt foarte multe, atât în ceea ce priveşte corpul, cât şi mintea noastră. Deoarece hrana crudă este plină de nutrienţi vii, dar mai ales de clorofilă, care ne încarcă cu energie.
Beneficii:

1. Alimentele crude au o mare valoare nutritivă. Dacă nu sunt gătite, îşi păstrează toţi nutrienţii intacţi.
2. Ajută la detoxifierea organismului.
3. Beneficiem de o digestie mult mai rapidă decât în cazul alimentelor procesate termic.
4. Oxigenarea şi hidratarea celulelor corpului
5. Echilibrarea greutăţii şi ajungerea la o greutate optimă. Verdeţurile, legumele şi unele fructe sunt sărace în calorii, astfel încât putem să mâncăm cantităţi mari, dar să pierdem în greutate.
6. Alimentaţia raw vegan ne furnizează toţi macro şi micronutrienţii necesari – proteine, acizi graşi esenţiali, minerale, vitamine şi zaharuri simple. Alimentele crude sunt bogate Şi în enzime.
7. Are efect anti-îmbătrânire datorita antioxidanţilor prezenţi în fructe şi legume .
8. Creşterea nivelului de energie şi a vitalităţii.
9. Sănătate mentală şi emoţională bună.

Ce mănâncă raw-veganii
Raw veganii mănâncă fructe, legume, nuci și semințe. Procentajul ideal pare să fie 75% – 85% fructe, 10% – 20% legume cu frunze verzi și 5% nuci și semințe

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.